პროექტის მოკლე აღწერა :
მოსწავლეების მიერ ფოტოების შეგროვება, ცხოველების აღწერა , მოსწავლეების მიერ შინაურ და გარეულ ცხოველებზე მასალების მოძიება ინტერნეტის საშუალებით.
პროექტის სრული აღწერა :
1. მოსწავლეები გონებრივი იერიშის მეთოდით ასახელებენ ცხოველებთან დაკავშირებულ, მათთვის საინტერესო თემას: „შინაური და გარეული ცხოველები’’, „ცხოველთა სახეობები“.
2.თემის დაკონკრეტება.
3.პროექტის მიზნის განსაზღვრა.
4.კლასს დავყოფ 4 ჯგუფად , თითოეულ ჯგუფს მივცემ დავალებას:
I. ჯგუფი – ბავშვებისთვის საინტერესო, გარეულ ცხოველების საცხოვრებელი პირობების მოკვლევა.
II. ჯგუფი – შინაური ცხოველების აღწერა , მათი ზნე–ჩვეულებების, თვისებების გათვალისწინებით.
III. ჯგუფი – ფოტოსურათების, ნახატების, ვიდეომასალის მოძიება შინაურ და გარეულ ცხოველებზე ინტერნეტის საშუალებით.
IV. ჯგუფი – ლექსების, მოთხრობების მოძიება გარეულ და შინაურ ცხოველებზე.
მონაწილეთა ასაკი :
10 – 11 წელი.
პროექტის მომზადების ვადა:
1 თვე.
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:
მოძიებული მასალის პრეზენტაცია ისტ–ის გამოყენებით, დისკუსია, მსჯელობა.
მოსალოდნელი შედეგები ,პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
გარეული და შინაური ცხოველების ზნე–ჩვეულებების გაცნობა.
პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევათა განვითარება.
გაუფრთხილდნონ და იზრუნონ შინაურ და გარეულ ცხოველებზე.
სარგებელი სხვებისთვის:
გაეცნობიან ცხოველების მოვლა–პატრონობას, მათზე ზრუნვას.
ცხოველებისაგან სარგებელის მოტანას ადამიანებისათვის.
რესურსები :
თაბახის ფურცლები, სახელმძღვანელო, მარკერი, საწერ კალამი, ციფრული ფოტოაპარატი,
1კომპიუტერი, პროქტორი.
შეფასება:
პრეზენტაციის წარმოდგენის შემდეგ ჯგუფები შეაფასებენ თითოეულ ჯგუფს კომენტარით. მასწავლებელი აფასებს განმსაზღვრელი და განმავითარებელი ქულებით.
No comments:
Post a Comment